onsdag 21 januari 2009

Jobb







Idag har jag varit ute och jobbat. Körde genom ett dimmigt grått Skåne.
Det är alltid lika spännande att få komma hem till människor, nya möten och nya historier. Vi hittar alltid fler beröringspunkter än trädgård och inredning! Alla är vi så olika och ändå har vi så mycket gemensamt. Samma drömmar, längtan och samma önskan om ett gott liv! Idag samtalade vi om Dalsland, att flytta till Skåne, barndomsminnen, var man hittar bäst kaffe längs Bohusläns kust med båt, och bastubad!
Så mycket energi, kraft och lust jag får av mitt jobb!
Stannade på hemvägen vid en av mina favoritplatser...

1 kommentar:

Annika Christensen sa...

Fint med gråa och dimmiga bilder tycker jag. Jobbilder har ju lite mera färg - oftast.
Fint det var i Tove med ert julrosreportage. Tjuvtittde i affären. Man kan ju inte ha alla tidningar.
Ha det gott
Annika