lördag 7 februari 2009

FYRA FINA FYND



Tradera fynd till kommande projekt...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina retrofynd! Jag har lite ärvda sådana prylar efter farmor. Nu är de ju i ropet igen!
Ha en skön söndag önskar Växthusmadam

Lillebeth sa...

Får mig att känna mig ung på något sätt;)

Maria sa...

SÅ vackra! Gillar bägge och även alla fina mönster som syns under dem!
Hälsa grattis till 8-åringen!

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Fina byttor från ungdomens tid. Matchar perfekt till dina dukar! :o)
Ha en underbar söndag,
Lydia

Engelska Villan sa...

Hej!
Jag fattar inte, VAR ÄR DU? :) 40 grader varmt?? Är du på resande fot?
Såg i högermarginalen att du har fotat reportage i senaste Allt i hemmet, måste kolla genast!! Spännande!
Kram Anna

Monika sa...

Hej Anna
Jag är i Malmö, Bikram yoga görs i en 40 gradigt varmt yogarum. Önskar jag var i Indien...
Kolla in huset det är fint en lanthandel som renoverats med känsla,fantasi och färg!
ha en go kväll
monika

Anonym sa...

Grönt är skönt! Gillar dina fynd!